سئو و دیجیتال مارکتینگ

Vimeo در مقابل یوتیوب: از کدام یک باید استفاده کنید؟

فیلم ها همیشه بخش سرگرم کننده ای از تجربه آنلاین بوده اند ، اما اخیراً ، آنها نیز شروع به انحصار ترافیک وب کرده اند. برای مشاغلی که به دنبال رشد و بهینه سازی برند خود هستند ، دو نامزد دریافت اشتراک وجود دارد. یوتیوب ، رایج ترین این دو و ویمئو است.

هر دو سیستم عامل از نظر تجاری دارای مزایای خود هستند ، اما کدام یک بهتر است؟ در طول این مقاله ، ما نگاهی دقیق تر به مباحثی از قبیل هزینه ، جستجوگرها و ذخیره سازی می اندازیم تا بدانیم کدام سیستم عامل در بالای صفحه قرار دارد

آمار کاربران ویدیو

درست مانند شرکت مادر خود Google بر صنعت موتور جستجو مسلط است ، یوتیوب پادشاه پخش ویدئو است. در حالی که Vimeo مجموعه بسیار قابل توجهی از مشترکین و تقریباً ۱۷۰ میلیون بیننده در هر ماه دارد ، این مقایسه نمی کند. براساس YouTube ، بیش از ۱ میلیارد مشترک از پلتفرم خود برای پخش و تماشای فیلم استفاده می کنند.

نتیجه: اگر شما فقط یک پلت فرم ویدیویی را بر اساس بینندگان بالقوه تنها انتخاب می کنید ، یوتیوب برنده می شود.

استفاده و بهینه سازی موبایل

موبایل

اگرچه هر دو Vimeo و یوتیوب وب سایتهای سازگار با تلفن همراه دارند ، یوتیوب بینندگان تلفن همراه بیشتری دارد.

بیش از ۷۰٪ فیلمهای تماشا شده در یوتیوب از طریق تلفن ، رایانه لوحی یا برخی از دستگاه های تلفن همراه دیگر پخش می شوند. این برای شغلی که سعی در افزایش ترافیک دارد ، چه معنی دارد؟ این بدان معناست که مصرف کنندگان در حال حرکت به احتمال زیاد در یکی از فیلم های شما در یوتیوب و Vimeo گیر می روند.

نتیجه: یوتیوب برنده بازار تلفن همراه است.

تبلیغات بازاریابی ویدیویی

یوتیوب به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که تبلیغات را در طول فیلم ها ، گاهی اوقات در چندین نقطه در جریان ، قرار دهند. Vimeo به هیچ وجه فضای تبلیغاتی را در فیلم ها نمی فروشد ، و این باعث کمبود دارایی برای کاربران تجاری می شود.

فضای تبلیغ یوتیوب یکی از ویژگی هایی است که رایگان نیست ، اما کسانی که بیش از ۱۰ دلار در روز هزینه می کنند ، می توانند به پشتیبانی آگهی دسترسی داشته باشند.

دلار

نتیجه: یوتیوب روند قرار دادن آگهی را برای مشاغل بسیار ساده تر می کند.

جستجوی آمار بهینه سازی

همزمان با داده های کاربر ، یوتیوب به عنوان موتور جستجوگر بسیار مؤثرتر از Vimeo است. در واقع ، بعد از Google ، YouTube بزرگترین موتور جستجوی آنلاین است. کلمات کلیدی ، عبارات کلیدی و هشتگ های بیشتری در یوتیوب برای بهینه سازی نسبت به Vimeo وجود دارد.

نتیجه: یک امتیاز دیگر برای یوتیوب کسب کنید.

خدمات و پشتیبانی مشتری

هر دو سیستم عامل پشتیبانی رایگان مشتری را به کاربران خود ارائه می دهند. متأسفانه برای یوتیوب ، این منطقه جایی است که اوضاع کمی به هم ریخته است. با توجه به حجم گسترده این پلتفرم ، پشتیبانی یوتیوب از تعامل جامعه و دستورالعمل های آنلاین تشکیل شده است. این ممکن است گیج کننده باشد وقتی چیزی به روشی که باید کار نکند.

Vimeo خدمات مشتری زنده و همچنین اسناد پشتیبانی را ارائه می دهد.

نتیجه: پیروزی برای Vimeo. کمبود کمیت ، Vimeo می کوشد کیفیت را جبران کند. پشتیبانی فنی شخصی یک به یک چیز کمی اضافی را ارائه می دهد.

جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل

یوتیوب به مشترکین اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل را با قیمت مناسب و با سهولت کنترل کنند. کاربران به تمام آمارهای ویدئویی دسترسی دارند و می توانند در هر زمان مشاهده کنند. مشتریان Vimeo برای دیدن همان آمار پیشرفته به یک بسته پولی نیاز دارند. کاربران آزاد می توانند برخی از تجزیه و تحلیل های اساسی را مشاهده کنند ، اما برای تشکیل یک استراتژی بازاریابی کافی نیست.

قیمت

نتیجه: شفافیت یوتیوب پایین می رود.