سئو و دیجیتال مارکتینگ

۱۱ نکاتی درباره کمپین بازاریابی دیجیتال برای بخش گردشگری (قسمت دوم)

همانطور که در بخش اول این مقاله می خوانیم ، بازار جهانی گردشگری سالانه بالغ بر $ ۱ تریلیون دلار درآمد کسب می کند.

گردشگری

این نوع ارزش بدان معنی است که بخش بسیار رقابتی است و برای بالا رفتن از رقابت باید از استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده کند.

دیجیتال

در بخش دوم این مقاله ، ۶ نکته باقیمانده از موفقیت در بازاریابی دیجیتال را بررسی خواهیم کرد!

۶) از فناوری برای بازاریابی “تجربه” استفاده کنید

سفر همه چیز در مورد تجربه است و قبل از اینکه حتی یک رزرو انجام شود شروع می شود. به مسافران کمک کنید تا با استفاده از ابزارهای آنلاین ، نسبت به مقصد ، هتل ، جاذبه یا فعالیت خود حس کنند. محتوای تصویری تعاملی به ویژه مفید است – به فیلم های همهجانبه و عکس های ۳۶۰ think فکر کنید ، همه با کیفیت بالا. مکانهایی که واقعاً این وضعیت را خراب کرده اند عبارتند از: ایسلند ، نیوزیلند و میامی.

AR و VR از فناوریهای جالب آزمایشگاهی به رسانه های سودمند منتقل شده اند که به سرعت در فضای مسافرتی و گردشگری به یک روند تبدیل شده اند. چه راهی بهتر برای “وجود در آنجا بودن” از پرتاب هدست VR و کشف یک مقصد به صورت دیجیتال وجود دارد؟

این فیلم ۳۶۰ درجه از بازدید از دبی نمونه ای عالی از چگونگی تحویل تجربیات همه جانبه به راحتی در اتاق نشیمن شما است.

شرکت مسافرتی توماس کوک همچنین با استفاده از هدست های VR ، این فناوری را در یک فروشگاه مفهومی در انگلستان به کار برد و به صورت دیجیتالی بازدید کنندگان را به مقصد محبوب مانند نیویورک ، قبرس و شرم الشیخ منتقل کرد. و این فقط یک حیله گر نبود. رزرو داخل فروشگاه های نیویورک به لطف جلسات سختگیرانه VR 190٪ افزایش یافت.

۷) داده های نامزدی اهرم

یکی از جذاب ترین جنبه های بازاریابی دیجیتال این است که امکان جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مربوط به مبارزات را فراهم می کند.

ابزاری مانند گوگل Analytics و Facebook Pixel داده های غنی را ارائه می دهند که به شما کمک می کنند چگونگی ، کجا ، و با چه کسی محتوای شما تعامل برقرار شود.

این داده ها سپس می توانند مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند تا به شرکت شما کمک کنند مخاطبان شما را بهتر بشناسد و محتوای شخصی ترتری را برای آنها ایجاد کند ، که به نوبه خود باعث تعامل ، تبدیل و فروش می شود.

روزهای ارسال بروشور ، ارسال آگهی در کاغذ ، و امید به بهترین روزها گذشته است. بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد دقت است.

از داده های جمع آوری شده می توان برای طبقه بندی دقیق هدایت ها ، تهیه توصیه های موعود ، و – در رابطه با نرم افزار AI – اطلاعیه های به موقع و مرتبط را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی ارائه داد.

۸) فشار را در زمان های اوج به دست آورید

جای تعجب نخواهد بود که دریابیم که شلوغ ترین زمان سال برای رزرو تعطیلات در ژانویه است ، زیرا واقعیت بازگشت به محل کار پس از درخشش و جشن فصل جشن شروع می شود. بنابراین ، این زمان ایده آل برای فشار آوردن است. کمی در تلاشهای بازاریابی سخت تر است.

محتوا ایجاد کنید که در تمایل همه برای رهایی از همه اینها قرار داشته باشد ؛ یک عکس یا ویدئویی از یک ساحل دور از ذهن و بتونی ، پادزهر مناسب برای آسمان خاکستری و همکاران گول خورده است. نامه الکترونیکی در روز اول بازگشت به محل کار می تواند ناخوشایندی باشد که حداقل به شروع جستجوی آنها منجر شود. همچنین ایده های خوبی برای تنظیم پیشنهادات محدود با زمان ، ایجاد فوریت – یک ابزار قدرتمند برای تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان.

ایده

اوج اوج ممکن است برای مخاطب هدف شما متفاوت باشد. اگر محصولی یا خدماتی را ارائه می دهید که مناسب تر برای مشتریان مقصد باشد ، به عنوان مثال ، وقتی تعداد بازدید کنندگان زیاد باشد ، تلاش بازاریابی شما بیشتر خواهد بود.

باز هم ، ما از اولین نکته به مشتری هدف باز می گردیم. درک شما از رفتارهای آنها به شما امکان می دهد تا در مؤثرترین زمانها برای تمرکز مبارزات بازاریابی خود ، تأثیر بگذارید.

۹) با Influencers کار کنید

تأثیرگذار دیجیتال رویایی برای متخصصان بازاریابی است. آنها دارای مخاطبان درگیر و ارگانیک هستند که پذیرای محتوای برند هستند و بازده سرمایه گذاری می تواند بسیار پرسود باشد.

سرمایه گذاری

در حقیقت ، ۸۰٪ از بازاریابان معتقدند که کار با یک تأثیرگذار مؤثر است و اکثریت آن را نسبت به سایر رسانه های پرداخت شده و کانال های بازاریابی موثرتر می دانند.

به همین دلیل است که همکاری های تأثیرگذار به یک روند داغ در فضای سفر / جهانگردی تبدیل شده است. مخاطبان از اعتماد به نفسانی که انتخاب می کنند استفاده کنند ، اعتماد به نفس صمیمانه ای دارند و این باعث ایجاد محیطی مطلوب برای معرفی مواد بازاریابی می شود.

اعتماد به نفس

محتوای ویژوال در اینجا یک برنده بزرگ است. عکس های اینستاگرام ، وبلاگ ها و پست های وبلاگ متراکم به مخاطب کمک می کند تا مخاطبان خود را در مقصد خود تجسم کنند. بعلاوه ، عنصر تحریک کننده یک رابطه تأثیرگذار با مخاطب می تواند باعث ایجاد انفجار علاقه در برند شما شود.

داستان های موفقیت قابل توجه در این فضا شامل همکاری های Coachella Airbnb ، سری EURAIL Pass استبا The Blonde خارج از کشور و مبارزات انتخاباتی Curacao با تأثیرگذار از شهر نیویورک – برجسته زمان کوتاه پرواز از شهر به جزیره زرق و برق دار کارائیب.

۱۰) سئو برای کاهش هزینه های کمپین مهم است

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) برای صنعت سفر و جهانگردی ضروری است.

به عنوان مثال ، ۸۰٪ از رزرو هتل بصورت آنلاین انجام می شود و شرکت های مسافرتی ۶۶۰٪ از طریق تلفن همراه رزرو می کنند. این بدان معناست که صدها و هزاران جستجو وجود دارد تا بتوانید از فعالیت بازاریابی خود برای ایجاد ترافیک طبیعی استفاده کنید.

مشکل SEO؟ این اغلب می تواند به ساخت زمان نیاز داشته باشد ، بنابراین قبل از این که واقعاً به نفع شما باشد ، نیاز به حضور برند شما ایجاد می شود.

اما کلیه مشاغل مسافرتی که به دنبال ایجاد کمپین های بازاریابی دیجیتال هستند ، باید چندین کار را انجام دهند تا بهترین نتیجه ممکن سئو را بدست آورند:

گوگل لیست های کسب و کار من را گوگل کنید

● به تالارهای مربوطه ، تابلوهای صنعت و وبلاگهای سفر ارسال کنید

post پست مهمان ، ویژگی ، یا نوشتن اطلاعیه های مطبوعاتی و ارسال آنها به انتشارات مرتبط با لینک به وب سایت خود.

● اطمینان حاصل کنید که وب سایت شرکت شما با کلمات کلیدی خاص و بسیار مناسب برای تجارت بهینه شده است.

page ایجاد یک صفحه فرود خاص برای کمپین و بهینه سازی آن.

رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجو چندان دشوار نیست ، به خصوص اگر در یک مکان صلاحیت داشته باشید. فقط بخاطر داشته باشید که حضور آنلاین شما همه چیز است و هرچه بیشتر بتوانید به صورت خاص و گسترده تر ظاهر شوید ، ترافیک ارگانیک تر (بدون پرداخت هزینه) شما بیشتر خواهد شد.

۱۱) لیست ایمیل خود را نادیده نگیرید

در بخش مسافرت ، به طور متوسط ​​۲۰٪ ایمیل های بازاریابی با کلیک٪ ۲ از طریق نرخ باز می شود.

این شانس بد نیست ، به ویژه اگر شما با لیست های بزرگتری کار می کنید. البته ، پرورش مداوم می تواند این امر را افزایش دهد ، اما حتی به اشتراک گذاری دوره ای کمپین های بازاریابی و ارائه مشوق ها می تواند راه طولانی را برای دستیابی به تبدیل ها و پیشبرد های بیشتر طی کند.

گفته می شود ، کسل کننده یا “فروش” آسانترین و سریعترین راه برای دریافت اشتراک مشترک نیست. با توجه به این نکته ، در اینجا چند نکته تبلیغاتی برای آسانتر کردن آن وجود دارد:

ارزش بدهید

همیشه در مورد اشتراک یک معامله خوب نیست ، خوانندگان می خواهند ارزش و ارزش آن را در آنجا ببینند.

بسته به کمپین شما می توانید یک شخص آزاد ، نکات و توصیه ها یا کد کوپن برای “ارائه” چیزی قبل از دریافت ارائه دهید.

آن را تا نقطه نگه دارید

بسیاری از خوانندگان در هنگام استراحت ، رفت و آمد خود یا حتی قبل از خواب ، ایمیل های خود را بررسی می کنند ، بنابراین آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. ایمیل های طولانی مدت طولانی قبل از کلیک کردن بسته می شوند.

چندین CTA

تعداد تماس های فراوان را به همه موارد اضافه کنید. در ابتدا ، میانه و پایان به عنوان حداقل به طوری که از همان ابتدا مشخص شود که شما چه سؤال می کنید.

نتیجه گیری

بازاریابی دیجیتال در بخش سفر و جهانگردی همه چیز نشان از تجربه به بهترین وجه ممکن دارد.

پس از همه ، فعالیت های رویایی و مکان هایی را می فروشید ، بنابراین کمپین های بازاریابی باید این جوهر را برای موفقیت داشته باشند.

این کار را با استفاده از بازاریابی به افراد مناسب انجام دهید ، و از داده های تحلیلی خود و همچنین مؤلفه های بصری کمپین استفاده کنید تا درخشش آن واقع شود.

به یاد داشته باشید ، همه چیز را نباید به تبلیغات پرداخت کرد ، با وجود حضور آنلاین ، سئو طبیعی و تعامل آنلاین شما ، منجر به تبدیل ها و تبدیل های زیادی می شود.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا