Uncategorized

روش های افزایش مشتری و فروش به کمک شبکه های اجتماعی

در بازار جهانی امروز، یکی از بهترین روشای بازاریابی، است. هر چی در معرفی اجناس خود در سایتی که واسه شرکتتانه موفق تر باشین، در میان رقبا شانس پیروزی شما بیشتره. در تجارتای الکترونیکی، شما باید از روشای جور واجور واسه استفاده کنین تا اندازه جذب کاربر و در آخر تبدیل کاربر به مشتری بیشتر شه. یکی از بهترین روش ها واسه معرفی اجناس خود، فعالیت در شبکه های اجتماعیه.

قبلا گفتیم که بعضی از شبکه های اجتماعی، تاثیر زیادی بر رتبه سایت شما ندارن ولی گوگل اندازه فعالیت شما در شبکه های اجتماعی رو به عنوان یه امتیاز مثبت در نظر میگیره. اما آدمایی که در سایت خود تجارت الکترونیکی دارن، فقط نباید به فکر رتبه بندی سایت باشن بلکه در همین شبکه های اجتماعی، هر چند تاثیر زیادی بر سایت ندارن ولی شما می تونین کاربران زیادی رو به سمت خود جلب کرده و در آخر به مشتری تبدیل کنین.  واسه افزایش مشتری به کمک شبکه های اجتماعی روشای مختلفی هست که مهمترین انا رو بیان انجام میدی:

۱-     با کاربران خود رابطه داشته باشین.

تلاش کنین در شبکه اجتماعی که حضور دارین، یه گروه ران اندازی کنین و در ان بعضی افراد متخصص از شرکت خود رو عضو کنین تا به سوالات کاربران جواب بدن و حتی از انا ایده بگیرین تا بتونین از این ایده ها واسه پیشرفت در کار و حتی بهبود شرایط سایت استفاده کنین. در این زمان وقتی کاربران متوجه اهمیت نقش خود در شبکه اجتماعی باشن، نه فقط به موندن در گروه، تشویق می شن بلکه دوستای خود رو هم به این گروه ها و شبکه ها دعوت می کنن در نتیجه شانس افزایش مشتری، بیشتر می شه.

۲-   در تبلیغات خود از افراد مشهور کمک بگیرین.

یکی از مهمترین معیارهای برند شدن یه محصول، استقبال افراد مشهور از اون محصوله. پس تلاش کنین که در شبکه اجتماعی خود بر این قضیه مانور بدین. از افراد مشهور چه در مورد کاری خود و یا حتی بعضی افراد مشهور که لوازم شما رو واسه خود نیاز دارن، دعوت کنین و از اونا بخواین که به یه صحبت کوتاه، محصول شما رو تایید کنه این باعث می شه که کاربران استقبال خیلی از اجناس شما کنن.

۳- تبلیغات خود رو در شبکه های اجتماعی گسترش بدین.

به یه نکته به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که در عین حالا که باید تبلیغات زیادی واسه اجناس خود انجام بدین ولی نباید کاربر فکر کنه که به هر قیمتی قصد فروش دارین به خاطر همین روشای جور واجور تبلیغاتی رو استفاده کنین و از یکنواخت کردن تبلیغات خود داری کنین.

قیمت

۴- پرداخت اسان واسه کاربران رو در نظر بگیرین.

اگه در زمان پرداخت وجه، کاربر به مشکلی برخورد کنه ناخواسته از خرید ان محصول بیخیال میشه پس تلاش کنین در شبکه های اجتماعی خود لینک پرداخت وجه با به کار گیری شرکتای پرداخت سریع بذارین تا کاربر خیلی سریع بتونه وجه رو پرداخت کنه.

مشکلی

92