Uncategorized

تا به حال از سئو نتیجه نگرفتید؟ تکنیک‌های بازبینی سئو را بخوانید

از وقتی که فعالیت در شبکه های اجتماعی تا این حد عادی شد و هر کسی با یه گوشی هوشمند امکان دسترسی به دنیا اینستاگرام، فیس بوک و… راپیدا کرد چارچوب هم تغییر کرد. فعالیت همیشگی در شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از راه هدف دارای در سال ۲۰۱۵ شد و هر سال که گذشت روی این مسئله تاکید بیش تری شد.
همین تغییر و تحولات باعث شد بعضی از الفبای هم غافل بمونن و دچار زیاده روی و کوتاهی در مدیریت شبکه های اجتماعی شن. در حالی که جنبه های متفاوت و اساسی دیگری هم داره. خیلی از به درد نخور بودن فوت وفنای خود نالیدند و بعضی هم از خود بیخیال شدن. خلاصه پریشونی بازار نسبت به گذشته بیشتر و بیشتر شد.
هنوزم بعضی تصور می کنن واسه کار و کاسبی کوچیکی که درآمد زیادی نداره  پول هدر دادنه. مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته خاص کاربرانی میشه که تا کنون از نتیجه نگرفتند. فوت وفنای بازبینی سئو راه و روش اونا رو شک نداشته باشین نسبت به تغییر میده.

فوت وفنای بازبینی سئو واسه اونا که از سئو نتیجه نگرفتند

فرضیه سازی
به لطف وردپرس و هزار و یه قالب رایگانی که در فضا وب هست میشه روند رو با فرضیه سازی پیش برد. یه لندینگ پیج تکراری و کپی شده هم کافیه تا بتونین در فضا یه سایت ساختگی و آزمایشی تاثیر تموم عاملا رو به نظاره بشینین.
البته همیشه فرضیه سازی نتیجه درستی به دنبال نداره. دنیایی از تناقضه و معمولا عوامل مختلفی در اون موثر هستن. درک شما از واقعی و درسته که باعث یا مانع موفقیت می شه.
بازبینی سئو براساس گذشته سایت
تو یه دوره مشخص یه رتبه خاص داشتین. بعد از گذشت مدت زمان مشخصی که کم تر روی محتوا تمرکز داشتین فهمیدین رنک سایت افت پیدا کرده. روی محتوا تمرکز کردین و دیدید اون طور هم که میگن شاه نیس؛ بلکه یه هم نیاز واسه ادامه کاره!
تموم این یافته های اگه روی یه نمودار رسم شن شما با یه خط پیوسته پر افت و خیز مواجه میشین که هیچ ثباتی نداره. این نمودار مشاهدات شما براساس گذشته فعالیت سایته. یه فوت وفن کاربردی واسه بازبینی !
تیرآخر و روش هدف دارای جدید
روش هدف دار کلمات کلیدی در ، روش هدف دار طراحی دوباره سایت در و روش رو براساس گذشته تغییر بدین و تیر آخر رو خلاص کنین!

92