قالب وردپرس

پایان نامه رشته فناوری اطلاعات : ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

 

3 قوانین وابستگی:

مجموعه اقلام پر تکرار نقش مهمی را در داده کاوی ایفا می کنند، خصوصا در کاربردهایی که می کوشند الگوهای جالب و با ارزش را در پایگاه های داده و در قالب قواعد وابستگی و همبستگی کشف کنند.در این میان یافتن قواعد وابستگی از مسائل همگانی و بسیار پر توجه است.انگیزه اولیه برای جستجوی قواعد وابستگی از نیاز به تحلیل داده های تراکنشی ناشی می شود.

به عنوان مثال، برای دستیابی به رفتار مشتریان در زمینه فروش محصولات، کشف این قواعد بسیار مفید می باشد.قواعد وابستگی معین می کنند چه محصولاتی و با چه تکراری با هم خریده می شوند.برای مثال قاعده 80%  نان            کره ، بدین مفهوم است که از هر پنج مشتری چهار نفر نان و کره را با هم خریداری می کنند.در نتیجه، کشف این قواعد برای تصمیم گیری در مورد قیمت محصولات و نحوه چیدمان آنها بسیار موثر می باشند.

قاعده یک قالب مشترک برای بیان انواع مختلف دانش به دست آمده از داده کاوی می باشد.قاعده یک گزاره است که به طور مختصر و واضح ارتباط بین داده ها را بیان می کند.هر قاعده دو شرط دارد که مقدم و تالی نامیده می شوند.فرم کلی هر قاعده به صورت زیر است:

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

Related posts:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.

قالب وردپرس