پایان نامه درباره:ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

در پیاده سازی این دو الگوریتم تعداد تکرار مراحل تکراری الگوریتم را 20 بار تعیین کردم، زیرا پس از این تعداد تکرار دیگر مراکز خوشه ها تغییر چندانی پیدا نمی کردند. همچنین در الگوریتم K-Harmonic Means مقدار پارامتر P را 2 در نظر گرفتم.

پس از اینکه مشتریان را توسط هر دوی این الگوریتم ها خوشه بندی کردیم، به علت سخت بخش­بندی1 بودن الگوریتم K-Means، قوانین استقرایی مربوط به هر خوشه، که از رفتار خرید پیشین مشتریان هر خوشه بدست می آید و رفتار خرید آتی مشتریان همان خوشه را پیش بینی می کند را از خوشه های منتج شده از K-Means بدست می آوریم.برای استخراج چنین قوانینی الگوریتم استقرایی که ساده ترین و معروفترین الگوریتم در این زمینه است را بکار می بریم.

برای استفاده از این الگوریتم بر روی خوشه های مشتریان باید دو مفهوم را مشخص و مقداردهی کرد.همانطور که در فصل قبل گفته شدقوانین استنتاجی که از خوشه ها استخراج می شوند بصورت اگر، آنگاه می باشند.مثلا اگر کالای A خریداری شود آنگاه به احتمال زیاد کالای B نیز خریداری می شود.

مفهوم حداقل درجه پشتیبانی طبق تعریفی که در فصل قبل انجام شد، برای قانون بالا، درصدی به معنای آن است که در رکوردهای پایگاه داده نسبت رکوردهایی که دارای A و B هستند به کل رکوردها، اگر از این درصد کمتر شود قانون معتبر نخواهد بود.

همچنین مفهوم حداقل درجه اطمینان طبق تعریفی که در فصل قبل انجام شد، برای قانون بالا، درصدی به معنای آن است که در رکوردهای پایگاه داده نسبت رکوردهایی که دارای A و B هستند به رکوردهایی که دارای A هستند، اگر از این درصد کمتر شود قانون معتبر نخواهد بود.

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی