دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی  شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی-

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

3-1.           روش جمع‌آوری داده

پژوهش‌ها بر اساس هدف به دو دسته بنیادی و کاربردی تقسیم می‌شوند که تحقیق حاضر از نوع کاربردی است و هدف آن توسعه دانش در زمینه هوش‌تجاری است. دسته‌بندی دیگر پژوهش‌ها بر اساس نحوه گردآوری داده‌ها است که به دو دسته تحقیق توصیفی و آزمایشی تقسیم می‌شود. تحقیق توصیفی یا غیر آزمایشی شامل 5 دسته است: پیمایشی، همبستگی، پس رویدادی، اقدام پژوهی، بررسی موردی و تحقیق آزمایشی به دو دسته تقسیم می‌شود: تحقیق تمام آزمایشی و تحقیق نیمه آزمایشی. تحقیق حاضر به روش توصیفی-پیمایشی انجام می‌گیرد چرا که از طریق پرسش‌نامه داده‌های مورد نیاز را جمع‌آوری می‌کند و به رویدادهای کنونی تاکید دارد. به‌منظور دستیابی به نتایج مورد نظر و انجام شایسته روش تحقیق از روش‌های زیر بهره گرفته شده است:

  1. مطالعات کتابخانه‌ای: جهت تدوین مبانی، مفاهیم و تعاریف مورد نیاز از مطالعات کتابخانه‌ای استفاده شده است که مفیدترین منابع موتورهای جستجو، بانک‌ها و منابع اطلاعاتی و کتابخانه‌های کشور بوده است.
  2. مطالعات میدانی: به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر و سنجش متغییرهای تحقیق از پرسش‌نامه بهره گرفته شده است. شاخص‌های مورد مطالعه ابتدا در معرض قضاوت چندتن از خبرگان و کارشناسان قرار گرفت و سپس از پرسش‌نامه مورد توافق به عنوان ابزار جمع‌آوری داده استفاده شد.

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی-

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نامه شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی-

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی  شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی-

background