قالب وردپرس

دانلود پایان نامه فناوری اطلاعات : ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

استفاده از تکنیک های داده کاوی:

برای دسته بندی مشتریان با توجه به ارزش های اختصاص داده شده به آنها از روش تاخر، تناوب و مالی، احتیاج داریم تا مشتریانی که ارزش های آنها مشابه و یا نزدیک بهم می باشد را در یک دسته قرار دهیم.یکی از ساده ترین و در دسترس ترین روش ها، خوشه بندی توسط الگوریتم K-Means است که با توجه به مراکزی که برای هر خوشه در نظر می گیرد، نمونه ها را بر طبق فاصله اقلیدسی آنها از هر یک از این مراکز به یکی از این خوشه ها اختصاص می دهد.از آنجایی که این الگوریتم معیار اندازه گیری فاصله اقلیدسی را برای نسبت دادن نمونه ها به نزدیکترین خوشه بکار می گیرد، ما هر یک از سه معیار تاخر، تناوب و مالی را یک بعد از فض در نظر می گیریم و ارزش های معیارهای هر یک از مشتریان را نشان دهنده مختصات آنها در فضا در نظر می گیریم.به این ترتیب با استفاده از الگوریتم خوشه بندی K-Means به دسته بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها می پردازیم.

قصد ما این است که مشتریان را بر اساس ارزش آنها که از رفتار خرید پیشینشان بدست آمده است، به 3 دسته مشتریان برتر، مشتریان میانه و مشتریان کم بهره دسته بندی کنیم بطوریکه آن دسته از مشتریانی که ارزش بیشتری برای شرکت دارند در دسته مشتریان برتر و آن دسته که پایین ترین ارزش را برای شرکت دارند در دسته مشتریان کم بهره و آن دسته که ارزش پایین تری از مشتریان برتر و ارزش بالاتری از مشتریان کم بهره دارند در دسته مشتریان میانه قرار گیرند.

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

Related posts:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.

قالب وردپرس