دانلود پایان نامه در باره فناوری اطلاعات: ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

 

ارائه تبلیغات مناسب به مشتری :

در این مرحله از نتایجی که با استفاده از تکنیک های داده کاوی بدست آوردیم، برای ارائه تبلیغات بر طبق علایق کاربر استفاده کردیم.طبق قالب کاری و سیستمی که برای این مرحله در نظر گرفتیم و در فصل قبل شرح داده شد، برای ارائه تبلیغ کالای مناسب به کاربر چند مورد زیر برای ما حائز اهمیت می باشند :

1- خوشه اصلی کاربر کدام است؟

2- خوشه دوم کاربر کدام است؟

3- آیا کالای خریداری شده، به عنوان مقدم قانونی در خوشه اول مشتری مشخص شده است؟

4- آیا کالای خریداری شده، به عنوان مقدم قانونی در خوشه دوم مشتری مشخص شده است؟

5- آیا کالای خریداری شده، به عنوان پر فروشترین کالا در خوشه اصلی مشتری مشخص شده است؟

با توجه به عملیاتی که در مراحل قبل انجام دادیم پس از هر خرید مشتری پاسخ سوالات بالا برای سیستم مشخص می باشد و بدین صورت به ارائه تبلیغ مناسب به کاربر می پردازد.

در زیر جزئیات مربوط به ارائه تبلیغ به مشتری شماره 41 پس از خرید کالای F قابل مشاهده است :

– خوشه اصلی کاربر خوشه شماره 2 می باشد.

– خوشه دوم کاربر خوشه شماره 3 می باشد.

– کالای F مقدم هیچ قانونی در خوشه شماره 2 نمی باشد.

– کالای F مقدم قانون F             E در خوشه شماره 3 می باشد.

بنابراین تبلیغ کالای E به کاربر ارائه می شود.

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی