دانلود پایان نامه درباره:ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

3 شیوه تاخر، تناوب، مالی :

برای شناسایی رفتار مشتری، معروفترین روش مدل تاخر، تناوب، مالی است که برای نشان دادن ویژگی های رفتاری مشتری استفاده شده است.مدل های تاخر، تناوب، مالی بیش از 30 سال است که در بازاریابی مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند.با توجه به نرخ پاسخ پایین در این صنعت، این مدل ها با هدف بهبود نرخ پاسخ در مشتریان خاص توسعه داده شدند.

فرض اصلی استفاده از مدل تاخر، تناوب، مالی این است که الگوهای آتی خرید و بازرگانی مشتری مشابه الگوهای گذشته و فعلی آن است.

مقادیر جمع آوری شده تاخر، تناوب، مالی خلاصه سازی می شود تا الگوهای رفتاری مشتری را مشخص کند.

متغیر های تاخر، تناوب، مالی بصورت زیر تعریف می شوند:

تاخر:  آخرین خرید مشتری

تناوب: تعداد کل خریدها در طول یک دوره معین

مالی:  مقدار مالی صرف شده در طول همان دوره معین

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی