ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
مبانی نظری:
2-1-1 مدیریت ارتباط با مشتری:
2-1-1-1 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:
اگرچه یک تعریف جامع برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود ندارد و دارای تعاریف مختلفی در ادبیات مختلف می باشد اما در یک تعریف کلی مدیریت ارتباط با مشتری شامل یک مجموعه از فرایندها و سیستم های توانمند است که از یک راهبرد تجاری برای برقراری روابطی بلند مدت و سودمند با مشتریانی خاص پشتیبانی می کنند[1].
این موضوع بطور کلی از دیدگاه هایی مختلف، به عنوان یک فرایند، راهبرد، فلسفه، قابلیت یا تکنولوژی مطرح گردیده است[2]. همچنین به عنوان یک فلسفه تجاری بیان شده است که از تکنولوژی اطلاعات برای شناسایی صلاحیت های مختلف مشتریان استفاده می کند تا برترین ارزش را به مشتری ارائه دهند[3].
پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی