قالب وردپرس

دانلود پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

مبانی نظری:

2-1-1 مدیریت ارتباط با مشتری:

2-1-1-1 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

اگرچه یک تعریف جامع برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود ندارد و دارای تعاریف مختلفی در ادبیات مختلف می باشد اما در یک تعریف کلی مدیریت ارتباط با مشتری شامل یک مجموعه از فرایندها و سیستم های توانمند است که از یک راهبرد تجاری برای برقراری روابطی بلند مدت و سودمند با مشتریانی خاص پشتیبانی می کنند[1].

این موضوع بطور کلی از دیدگاه هایی مختلف، به عنوان یک فرایند، راهبرد، فلسفه، قابلیت یا تکنولوژی مطرح گردیده است[2]. همچنین به عنوان یک فلسفه تجاری بیان شده است که از تکنولوژی اطلاعات برای شناسایی صلاحیت های مختلف مشتریان استفاده می کند تا برترین ارزش را به مشتری ارائه دهند[3].

مدیریت ارتباط با مشتری قسمتی از راهبرد یک سازمان برای شناسایی مشتریان و راضی نگهداشتن آنها و تبدیلشان به مشتری دائمی است [4,5].مجموعه ای از متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزارها وسیستم هایی است که به سازمانها و شرکتها جهت داشتن یک رابطه مدیریتی سیستماتیک و موثر با مشتریان کمک می کنند[4,6]، شامل زیر نظر داشتن مشتریان ( مانند جمع آوری داده های مناسب مربوط به آنها )، مدیریت و ارزیابی داده، و سرانجام ایجاد یک سود واقعی از اطلاعات استخراجی مرتبط با مشتریان می شود[4,7].بطور کل مجموعه ای از راهبرد های تجاری و بازاریابی است که فعالیت های تجاری را حول مشتری پیاده سازی می کند[4,8]. بر همین اساس، یکی از این راهبردها جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان است تا مدیریت بتواند روابط قوی تری را با آنها ایجاد کند، چرا که از مهمترین رموز موفقیت در هر تجارتی داشتن رابطه قوی با مشتریان است[10].

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

Related posts:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.

قالب وردپرس