ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی-پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

تعیین ارزش مشتری:

از آنجا که قصد ما این است که مشتریان را بر اساس ارزش آنها برای شرکت یا فروشگاه دسته بندی کنیم، باید بتوانیم که معیاری برای ارزیابی و مشخص کردن ارزش آنها تعیین کنیم.برای هر شرکت تجاری که به فروش کالا می پردازد میزان فروش بسیار حائز اهمیت می باشد.از این رو مشتریانی که میزان خرید آنها بالاتر می باشد برای آنها با ارزش تر و جذاب تر می باشند.همچنین میزان وفاداری مشتری به شرکت یا فروشگاه برای صاحبان شرکت نکته مهم و قابل توجهی می باشد.بدیهی است مشتریانی که وفاداری آنها به شرکت بیشتر می باشد، دارای ارزش بیشتری نزد مدیران شرکت یا صاحبان فروشگاه هستند.تعداد خریدهای مشتری و درعین حال در دسترس بودن آن می تواند معیار مناسبی برای تعیین و مقداردهی میزان وفاداری مشتری باشد.یکی از اهداف شرکت های تجاری نگه داشتن و حفظ مشتریان فعلی می باشد.از این رو نیز در دسترس بودن مشتری برای آنها دارای اهمیت می باشد.یکی از معیارهایی که در دسترس بودن مشتری را مشخص می کند تاریخ آخرین خرید مشتری می باشد.

تمام معیارهای بالا می تواند برای تعیین ارزش مشتریان یک سایت خرده فروشی اینترنتی حائز اهمیت باشد.برای اینکه بتوانیم تمام این معیارها را در ارزشیابی مشتریان بکار ببریم از روش تاخر، تناوب و مالی استفاده کردیم.این روش این امکان را بوجود می آورد که معیارهای تاخر که در دسترس بودن مشتری را نشان می دهد و تناوب که تعداد خریدهای مشتری را مشخص می کند و همچنین معیار مالی که مقدار پول خرج شده از طرف مشتری را نشان می دهد، بصورت یکجا مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند.

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی