قالب وردپرس

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی-پایان نامه رشته فناوری اطلاعات

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

شیوه تاخر، تناوب، مالی :

برای شناسایی رفتار مشتری، معروفترین روش مدل تاخر، تناوب، مالی است که برای نشان دادن ویژگی های رفتاری مشتری استفاده شده است.مدل های تاخر، تناوب، مالی بیش از 30 سال است که در بازاریابی مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند.با توجه به نرخ پاسخ پایین در این صنعت، این مدل ها با هدف بهبود نرخ پاسخ در مشتریان خاص توسعه داده شدند.

فرض اصلی استفاده از مدل تاخر، تناوب، مالی این است که الگوهای آتی خرید و بازرگانی مشتری مشابه الگوهای گذشته و فعلی آن است.

مقادیر جمع آوری شده تاخر، تناوب، مالی خلاصه سازی می شود تا الگوهای رفتاری مشتری را مشخص کند.

متغیر های تاخر، تناوب، مالی بصورت زیر تعریف می شوند:

تاخر:  آخرین خرید مشتری

تناوب: تعداد کل خریدها در طول یک دوره معین

مالی:  مقدار مالی صرف شده در طول همان دوره معین

رویکردهای زیادی این 3 بعد از داده تراکنشی مشتری را برای دسته بندی کردن رفتار مشتری مدل می کنند.بعد اول تاخر است که اشاره به مدت زمان از شروع یک تراکنش دارد.بعد دوم تناوب است که اشاره به این دارد که یک مشتری چه تعداد محصول را در طی یک دوره معین خریده است.سرانجام بعد مالی، مقدار مالی که مشتری در طول یک دوره صرف کرده است را اندازه می گیرد[37].

تاخر، تناوب، مالی در صنعت های گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد و متناسب با هر صنعت پارامترهای دیگری نیز می توان به آن اضافه کرد[38,39,40].

برای مثال طبق معیاردهی تاخر، تناوب، مالی در یک تحقیق واقعی که در جدول ( 2-2 ) آمده است، معیار تاخر، تناوب، مالی یک مشتری که آخرین خرید او در تاریخ 2006/06/27 بوده و تعداد دفعات خرید او در سال 2006 ، 4 بار بوده است و در کل مقدار 40000 خرج کرده است ( 2,3,2 ) می باشد[39].

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

Related posts:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.

قالب وردپرس