قالب وردپرس

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی-دانلود پایان نامه رشته فناوری اطلاعات

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

خوشه بندی:

خوشه بندی معمولا اولین و یکی از مهمترین گام ها در تحلیل داده می باشد.خوشه بندی یک دسته بندی بدون ناظر1 است که در آن داده ها از قبل برای خوشه ای برچسب نمی خورند و مشخص نمی شوند.هدف اصلی خوشه بندی جداکردن تعدادی متناهی از مجموعه داده های برچسب نخورده درون یک مجموعه متناهی از ساختار های داده است.در تحلیل خوشه یک گروه از اشیا به یک تعدادی از زیرگروه ها معمولا بر مینای مشابهت تقسیم می شوند، این چنین که مشابهت بین اشیای درون یک زیرگروه بزرگتر از مشابهت بین اشیای متعلق به زیرگروه های متفاوت است.

الگوریتم های خوشه بندی داده را به یک تعداد مشخصی از خوشه ها بخش بندی می کنند.با این که تعریفی مورد تائید همه محققان وجود ندارد اما اغلب آنها یک خوشه را بوسیله در نظر گرفتن همگرایی و مشابهت داخلی و جدایی خارجی تشریح می کنند.به عبارت دیگر الگوها در خوشه ای مشابه باید به هم شبیه باشند، در حالی که الگوهای در خوشه های مجزا نباید شبیه هم باشند.هر دوی شباهت و عدم شباهت باید با یک روش مشخص و معنی دار قابل آزمایش باشند.

در خوشه بندی بخشی سخت هر الگو تنها به یک خوشه تعلق دارد.اما در نقطه مقابل در خوشه بندی فازی1 یک الگو ممکن است اجازه داشته باشد تا به همه خوشه ها با یک درجه عضویت [0,1] تعلق داشته باشد. مجموعه درجه عضویت ها برای هر الگو باید 1 شود[26].

الگوریتم های مختلفی برای خوشه بندی داده ها وجود دارد. تعدادی  از معروفترین این الگوریتمها را در اینجا لیست شده اند :

– الگوریتم K-means

– الگوریتم  Fuzzy C-means

– الگوریتم Support Vector Clustering

– الگوریتم Ant Clustering Algorithm

– الگوریتم Self-organizing maps

– الگوریتم Expectation maximization clustering

[26,27].

خوشه بندي در زمينه هاي بسياري كاربرد دارد، از جمله در:

–  شناسايي الگو

–  يادگيري ماشين

–  داده كاوي

–  بازيابي اطلاعات

–  انفورماتيك زيستي

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

Related posts:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.

قالب وردپرس