قالب وردپرس

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی-دانلود پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات

دانلود پایان نامه

عنوان پایان نامه :

 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

 

تبلیغات اینترنتی:

تطبیق با ترجیحات فردی کاربران – شخصی سازی- یک چالش مهم برای توسعه تجارت الکترونیک است.80 % کاربران اینترنت در سال 2005 مشتاق بودن تا محتوای شخصی شده ای روی سایت هایی که دیدن می کنند دریافت کنند.شخصی سازی وب باید بر مبنای رفتار فردی باشد نه تصورات کلیشه ای مربوط به موقعیت جغرافیایی یا ویژگی هایی مثل سن یا جنسیت.تبلیغات سنتی پیشنهادات مشابهی برای همه ارائه می کند، اما این نیازهای تجاری فعلی را در نظر نمی گیرد.اگر به دنبال افزایش کارایی هستیم، شخص مربوطه باید پیغام شایسته را در زمان و زمینه ای درست دریافت کند.

کاربران صدها تبلیغ را می بینند و اغلب توجه کمی به تبلیغاتی می کنند که در صفحات وب وجود دارند. به نظر می رسد این مشکل اصلی تبلیغات وب است.راه حل افزایش مطابقت بین علایق کاربر و موضوع تبلیغات نشان داده شده است[16].

تبلیغات اینترنتی از طرق مختلفی قابل اجرا هستند:

  1. بنر1: بنر عبارت است از یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولا مستطیلی که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود.
  2. خرده سایت ها2: خرده سایت عبارت است از پنجره کوچکی ( کوچک تر از اندازه معمولی پنجره مرورگر ) که هنگام جستجوی فرد در اینترنت ناگهان بر روی صفحه نمایشگر ظاهر شده و حاوی نوشته ها و تصاویر تبلیغاتی هستند و به پنجره های جهنده نیز معروفند.
  3. کلید واژه ها3: یکی از انواع تبلیغات اینترنتی هستند که در وب سایت های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت pdf): 

پایان نلمه ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک زیر

 لینک متن کامل پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات با عنوان 

ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی

Related posts:

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.

قالب وردپرس